Gmina Ustrzyki Dolne informuje, że w 2017 r. podobnie jak w latach poprzednich będzie dofinansowywać odbiór i utylizację azbestu. Wnioski można składać w ustrzyckim urzędzie.
Wniosek do Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych może złożyć każdy mieszkaniec gminy, który posiada już zdemontowane wyroby zawierające azbest lub planuje w bieżącym roku demontaż wyrobów zawierających azbest.
Zdemontowany azbest powinien być złożony na paletach w miejscu umożliwiającym ich załadunek. Mieszkańcy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z odbiorem, transportem i utylizacją azbestu. Wnioski złożone w 2016 r. zachowują ważność.
Gmina Ustrzyki Dolne wniosek o dotacje na odbiór, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest, złoży do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych pok. 23 tel. 134608017.