Po kilku miesiącach ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, do Ustrzyk Dolnych powraca mobilne Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. Punkt będzie działał w obowiązującym reżimie sanitarnym. Najbliższa wizyta w Ustrzykach już w czwartek.
Mieszkańcy powiatu bieszczadzkiego, którzy chcą załatwić sprawę z związaną z energią elektryczną lub gazem, muszą jeździć do najbliższej siedziby biura PGE Obrót S.A. - czyli do oddalonego o kilkadziesiąt kilometrów Sanoka. W marcu PGE, wychodząc naprzeciw klientom, uruchomiła mobilny punkt obsługi, w którym można zrealizować wszelkie sprawy, którymi zajmuje się firma. Niestety z powodu epidemii koronawirusa mobilny punkt obsługi zawiesił działalność, a teraz wraca do dyżurów.
- Podobnie jak stacjonarne placówki obsługi, również mobilny BOK działa w reżimie ograniczeń sanitarnych, a obsługa odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa i higieny - zapewnia Agnieszka Żurawska, specjalistka z zespołu komunikacji PGE Obrót S.A.
Wewnątrz mobilnego BOK-u może przebywać tylu klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi. Konsultant osobiście zaprosi kolejne osoby oczekujące na obsługę na zewnątrz, a wewnątrz pojazdu obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska obsługi. - Dodatkowo klienci oczekujący na zewnątrz powinni zachować bezpieczną odległość 2 metrów od pozostałych osób – przypomina Żurawska.
Docelowo mobilne Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót S.A., będzie dostępne dla klientów w Ustrzykach Dolnych w każdy czwartek, w godzinach 10.00 - 14.00 - obok budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pionierskiej 10. Najbliższa wizyta w czwartek 23 lipca o godz. 11.